Csatlakozzon a Minőségi Díjasokhoz

Ismerje meg a Magyar Turizmus Minőségi Díj programot Bízunk abban, hogy programunk segíteni fogja a magyar turisztikai szolgáltatókat minőségi munkájukban – ehhez ajánljuk szíves figyelmükbe a további részletes információkat tartalmazó oldalakat és a következő évben meghirdetésre kerülő pályázatunkat.
Tisztelt Turisztikai Szakemberek! Kedves Kollegák!
 
A 2006-ban bevezetett Magyar Turizmus Minőségi Díj a hazai turisztikai szolgáltatások minőségének egységes és megbízható értékelésére szolgál, amelyet a magyar turizmus állami irányítása által támogatottan, a szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával fejlesztettek ki. Az objektív és alapos minősítési rendszer biztosítékot jelent arra, hogy a Díj követelményeinek megfelelő turisztikai vállalkozások, szállodák és éttermek szolgáltatásait igénybe vevők elégedetten térjenek haza, pozitív élményekkel gazdagodva. A Magyar Turizmus Minőségi Díjjal a hazai szolgáltatók számára lehetőség nyílik arra, hogy az objektív szempontrendszer alapján garantált minőségi szolgáltatásaikkal kitűnjenek a turisztikai vállalkozások közül. A Díj nagymértékben hozzájárul Magyarország pozitív imázsának építéséhez, valamint a magyar turizmus versenyképességének fenntartásához és növeléséhez.
 
A projekt fogadtatása a szolgáltatók körében sikeres volt: az elmúlt 11 évben 180 szolgáltató jelentkezett a Díjra; a 146 nyertes közül az érvényesség lejártával 75% megújítja pályázatát. A belföldi szakmai ismertség és elismertség mellett nemzetközi vonatkozásban is komoly eredményekkel büszkélkedhet, hiszen 2007-ben az MTMD volt a második nemzeti minőség-biztosítási rendszer, amit a HOTREC az Európai Unióban akkreditált. 2013-ban a szállodai és éttermi szempontokat is harmonizáltuk a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége által működtetett Hotelstars rendszerrel, a két védjegy így erősíti egymást, kölcsönösen elismerve a minőséget.
A Díj elnyerése nem csak szakmai presztízst jelent, hanem – a Magyar Turisztikai Ügynökség (jogelődje: Magyar Turizmus Zrt.) promóciós munkájának köszönhetően – komoly előnyt is biztosít a díjnyertes szolgáltatók piacra kerülésében. Az elmúlt években a társaság minden kiadványában feltüntette a megkülönböztető „Q"/quality/ jelzést, a nyomtatott médiában is népszerűsítette, és a www.itthon.hu honlapon kiemelt ajánlatként jelenítette meg a minőségi szolgáltatást nyújtó szállodákat, éttermeket.
 
A Magyar Turisztikai Ügynökség 2016-tól még intenzívebb promóciós tevékenységet kíván folytatni a díj és a díjnyertes szolgáltatók megismertetése érdekében mind a szakma, mind pedig a nagyközönség körében.
A nemzeti turisztikai marketingszervezet célja, hogy a Magyar Turizmus Minőségi Díjról és a díjazott turisztikai szolgáltatókról a hazai és a külföldi utazóközönség lehető legszélesebb köre szerezzen tudomást, ezzel is segítve a magyar turizmus versenyképességének növelését.
 
Bízunk abban, hogy programunk segíteni fogja a magyar turisztikai szolgáltatókat minőségi munkájukban – ehhez ajánljuk szíves figyelmükbe a további részletes információkat tartalmazó oldalakat és a következő évben meghirdetésre kerülő pályázatunkat.